26 Ağustos 2008 Salı

KAYIP

arayan bulur demişler.

ifade kesin.
yani bulduk... bitti bu iş.

öyleyse hayırlııı uğurlu olsunnn.

kısa, öz ve veciz açış konuşması... kesilen kurdela... alkış kyamet ve konfeti yağmurunun ardından,
güzellikler umarak çıkıyoruz bu yolculuğa :)

önümüze çıkacak her yol çatında birlikte yönverelim bu maceraya ve güzelleşelim...
heyecan verici hakikaten....

neyse.

"Neyi aradığını bilmeyen bulduğunu anlamaz"

duymuş muydunuz bu sözü?
......

madem öyledir, ne aradığımızın altını kalın çizelim.

ne arıyoruz biz?

bi bakalım google arama geçmişimize....

püfff...


"ne ki elde yoktur, ihtiyaç listesinde vardır" ya.

ne aramamışız ki.....

insan olana herşey lazım olur tabii ama

zamanımız kısıtlı ise - ki öyle -
imkanlarımız kısıtlı ise - ki öyle -
kolumuz kısa ve
elimiz çok şeylere yetişmiyor ise

bize en yakın olandan ve bizi en çok ilgilendirenden, en acil olanından başlamak gerekir.

yürü mantığım kim tutar seni dersek böyle :)

ne diyorsunuz ?
.......
evet, nerden başlıyoruz?
.....

zamanla cevaplar gelecek tabii

fakat önce ben söyleyeyim.

sonra vaktimiz olursa sizin cevaplarınızı da ararız.
ben' i en çok ne ilgilendirebilir?

ben tabii ki :)

şimdi bir çırpıda söyledim ama,
öyle kolay olmadı neyi aradığımı tesbit etmek
ve ihtiyacımın ne olduğuna
ve nereden başlayacağıma karar vermek.

Zor oldu, uzun sürdü ama sonunda karar verdim.

kim olduğumu bulmalıydım önce.

ben kimim? nerden geliyorum? ve nereye gidiyorum?

evet....

KENDİMİ ARIYORUM.

Hiç yorum yok: